Pages

Subscribe:

Cloggie68

Test

dinsdag 31 juli 2012

Dag 20 shoppen op zondag

Zondag vandaag en in de ochtend doen we héél rustig aan. Eerst ga ik op pad voor boodschappen, oeps het is iets meer dan alleen ontbijt.

En dan mocht ik zelfs nog niet eens een flesje wijn meenemen uit de supermarkt...bij de wet verboden!

Als ik weer thuis ben is het tijd voor ontbijt.
 
We zwemmen vooral.... Vandaag willen we naar de Florida Mall maar omdat het zondag is gaat deze pas om 12 uur open dus we hebben alle tijd.... Ik doe nog een was en strijk zelfs, en dat hier in de vakantie!
Uiteindelijk zijn we zelfs nog wat later omdat we thuis eerst lunchen en dan pas op pad gaan, voor de zekerheid gaan de Nintendo's mee tegen de verveling...

We splitsen af en toe op... Zo zit de Disney Store tegenover Victoria's Secret....
We halen toch nog een kleine tussendoor in de foodcourt en halen 2 kleine hamburgers en 1 friet bij FiveGuys, Mauro en ik hadden thuis niet geluncht dus Mauro werkt zo de hele hamburger weg...
De kleine mannen lopen ook weer een paar keer een klein rondje om cocktailprikkertjes te verzamelen....

Uiteindelijk hebben we vandaag best een goede score al is het soms meer 'tas' dan wat erin zit ;). In ieder geval heeft Milan nu ook leuke gympen gevonden bij Journeys Kidz... Batman AllStars! Milan is ook helemaal gelukkig met zijn Angry Birds horloge. Helaas mist er wel een shirtje van de GAP dat ik voor een van de nichtjes had uitgezocht, waarschijnlijk is dat in de stoffen shoppingbag blijven plakken want het staat (gelukkig) ook niet op de bon.

Ik heb wel de smaak te pakken en krijg ook wat meer haast omdat we nu ineens al over 6 dagen naar huis gaan. Morgenochtend ga ik even alleen shoppen, de mannen blijven dan bij de pool.

Vanmorgen heb ik gelukkig al aan het eten voor vanavond gedacht en ik heb lekker sla en hamburgers in huis en simpele gebakken aardappels in de schil die lekker zijn gekruid... De mannen zwemmen en schuiven zo in zwembroek aan tafel om te gaan eten, heerlijk hoor buiten eten! Ook vandaag is het weer de hele dag droog, wat een verschil met het begin van de vakantie!

Na het eten plonzen ze weer het warme zwembad in en veel meer dan dat doen we niet meer in de avond!

8 opmerkingen:

Dees zei

zo ziet mijn favoriete Florida dag eruit. En wat een leuke minnie koffer heb je gespot!

Anita zei

Wat een leuke shopdag, zelfs in de supermarkt rondlopen vind ik heerlijk.
En inderdaad bij sommige winkels krijg je meer tas dan inhoud, maar wel leuke inhoud :)

Yvonne en Rob zei

Wat een relax dag al niet opleverd ;-)
Grtz.Yvonne

Marja en Tony zei

Dat is zeker een goede score!
Helaas ben jij al weg als wij het stokje over nemen met shoppen anders had je gezellig met ons mee kunnen gaan;)

Anoniem zei

Nou kijk eens wat een tasjes. Goed gescoord. En vandaag nog even in je up er op uit. Heerlijk toch. Geen gezeur van (kleine en grote) mannen met de vraag of je nu eindelijk klaar bent.;-)

Hannie zei

Wat een rare wet dat je op zondag in de ochtend geen alcohol mag kopen!
Enne strijken op vakantie? Dat doe je toch niet, haha

Chantal zei

Gaaf hoor, al die tasjes! Heerlijk zo'n dagje Mall. De dagen vliegen inderdaad voorbij. Geniet er nog maar even van!
Wel knap hoor dat je strijkt. Ik kom niet verder dan opvouwen in de vakantie.

Aggie zei

Weer effe bijgelezen, jullie gaan prima daar en ook het shoppen werpt zijn vruchten af!! Genoeg tasjes, dat zit wel goed, ga morgen maar lekker verder met shoppen...de tijd dringt, haha!!!

Een reactie posten