Pages

Subscribe:

Cloggie68

Test

woensdag 1 augustus 2012

Dag 21, van alles wat vandaag!

Vanmorgen had ik alleen plannen en was ik er zeker van dat ik om 10 uur voor de deur zou liggen van de Premium Outlets! Ik had alleen last van wat shopping distraction maar daarover straks meer details. De mannen bleven thuis en hebben zich prima vermaakt in de pool en met een filmpje op de iPad.
Half 9 zat ik al in de auto... Ik moest nog een boodschap halen bij de SuperTarget en omdat die natuurlijk een stuk eerder open is leek het me handig om dat eerst te doen. TomTom ingesteld, hé we gaan rechtsaf vandaag, die route namen we nog niet eerder. Maar het leek niet ver weg en het was aan de 192 dus allemaal prima. Ineens wordt het bekend terrein en zit ik bij Terra Verde, de community waar we twee jaar geleden zaten. Hiervandaan rij ik blind bijna naar de 192 (toch maar niet gedaan)... Blijkt dat ik de Target heb gekozen aan de andere kant van de 192 maar dat was onbewust helemaal geen slecht idee. Hier zit namelijk ook de Jo-An en die staat nog op mijn to-do list. en deze gaat om 9 uur open, precies als ik het parkeerterrein oprij. Ik zoek mijn boodschappenlijstje erbij maar vreemd genoeg belanden er ook allerlei dingen in mijn mandje die er niet op staan ;)
Deze is erg leuk maar heb ik uiteindelijk maar niet gekocht.
Dan door naar de naast gelegen Target waar ik niet vind wat ik zoek maar wel een Skylanders T-shirt voor Milan en nog wat ondergoed voor hem, shampoo voor mezelf en bij de Starbucks een iced coffee voor onderweg. Tien uur voor de Premium Outlet liggen ga ik niet meer halen maar mijn tijd wel nuttig besteed!

Het is 10.20 uur als ik mijn (haha, ik wil deze wel houden) auto parkeer voor de GAP outlet. Eerst maar snel daar naar binnen want deze winkel ligt net buiten het winkelcentrum. Ik slaag voor een jeans en 2 leuke hemdjes...voor mezelf want meestal is het voor de boys!

Dan gaat de versnelling erin, bij Fossil iets voor mijn zussie, bij Osh Kosh voor de nichtjes en in de Adidas store kijk ik nog één keer voor de Kermit gympen. En daar in de clearance, enkele maten hoek staan 2 dozen met DE gympen! Vlak voor mij grist een jongetje een van de dozen uit het rek, ik pak snel de andere. Helaas zit daar op de flap een zwarte stiftstreep op...grrrr.... Een van de verkopers zegt dat er daardoor nog wel een $ of 3 afkan maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik blijf dus een tijdje in de buurt van dat rek hangen en ja hoor, daar komt het jongetje terug...mocht zeker niet van zijn moeder (gna, gna!). Hij zet ze terug in het rek en ik pak ze, die zijn wel goed en nog een halve maat groter ook! Dat is mooi. Ik loop weer de verkoper tegen het lijf, hij heeft ook nog voor me gezocht maar ik vertel blij dat ik ze nu wel heb, 'then it was meant to be ma'am'! Dat denk ik dus ook!

Ik zoek zelf ook nog een paar gympen uit, grijs met rose strepen en oranje veters. Vandaag is het derde artikel gratis en ik weet dat Andy graag een Adidas Orlando shirt wil hebben dus dat wordt het derde artikel.

Dan nog even snel een frozen espresso halen bij de Fudge Company en ik neem voor het eerst ook een stuk fudge mee voor de thuisblijvers.

Dan is het bijna half 1 en zo laat zou ik ook weer thuis zijn dus snel naar de auto en lekker snel rij ik naar huis over de I-4, het is niet druk gelukkig. Thuis hebben ze al geluncht (Milan en Andy) dus we kunnen op pad. We hadden de jongens beloofd naar Downtown Disney te gaan en Mauro wil ook graag midgetgolfen.

Milan kiest vandaag zijn kado voor zijn rapport uit. Tot nu toe hebben ze bijna alles zelf gekocht ( en ieder nog $15 over). Hij heeft er een tijdje over nagedacht maar wil toch het liefst Lego van Superheroes. Ik koop dat het liefst in de Lego Store, dan krijgen we weer punten op onze VIP card. Als we bij de kassa afrekenen blijkt er alweer genoeg op te staan voor $5 korting dus dat is weer mooi meegenomen.



Mauro koopt nog een Vinylmation van Cars, dit keer gelukkig geen dubbele (want monorails kun je nog nergens ruilen). Verder stort Milan zich op ruilen van pins en samen ruilen ze nog een paar vinylmations. Het worden er steeds minder want er zijn steeds meer exemplaren die ze willen houden.

Dan nog een slush bij Goofy en dan lopen we naar de ferry. Wéér gooit het weer roet in het eten want in de verte rommelt het en de ferry sluit net weer! Dan maar lopen...

Als we bij de auto zijn gaan we lekker richting huis. We hebben geen tijd meer voor midgetgolf, dat verschuiven we naar morgen.
 
Onderweg stoppen we even bij de Publix, Milan gaat mee naar binnen, Mauro is in slaap gevallen en wordt niet eens wakker dus Andy wacht ook in de auto. Ik haa snel diepvriespizza's want Andy en Milan hebben nog een avondprogramma.
 
Tegen 6 uur vertrekken zij richting Universal. Na zessen betaal je voor parkeren maar $5 en dat scheelt natuurlijk een stuk. Ze lopen nog een rondje, eten een ijsje en maken wat foto's.
 
Dan is het tijd voor de show van 9 uur! Universals Cinematic Spectactular. Omdat ze zelf niet gefilmd hebben heb ik het filmpje van Orlando Attractions erbij gezocht zodat jullie een indruk krijgen,

Mauro en ik brengen de avond door in de pool... Uiteindelijk lijkt het wel of het water warmer is dan de buitenlucht, heerlijk hoor. Dan kijken we samen nog Cars 2 op de iPad, hij wil graag dat we samen kijken maar dat redt ik niet helemaal. Duurt me veel te lang, heb sowieso al weinig geduld voor films... En al helemaal voor teken/animatiefilms.

Rond half 11 zijn de andere mannen ook weer thuis en is het voor de kids echt bedtijd maar wij volgen niet eens heel veel later. De maandag zit er weer op... Morgen gaan we wel midgetgolfen!

 

6 opmerkingen:

Yvonne en Rob zei

Wat een lekkere volle dag, veel gefaan hoor.
Veel plezier met het midgetgolf morgen!
Grtz.Yvonne

Hannie zei

Heerlijk zo alleen shoppen. En nog goed geslaagd ook!

Marja en Tony zei

Haha, wat een heerlijk verhaal zeg, ik had graag ter ondersteuning met je mee gewild;)
Wat zijn die gympen geweldig leuk, maar goed dat ze weer terug werden gezet!

Martine zei

Heerlijk geshopped.....
Die kermit gympen zijn geweldig:))
Goeie tip savonds nog naar universal ... Hopelijkvolgend jaar ook nog zo'n mooie avondshow.
Mijn " to do " lijstje voor volgend jaar wordt wel weer heel erg lang !!!! Hahahahahaha

Saskia zei

Wat een leuke gympen, nog nooit gezien. Lekker om even alleen te shoppen zo krijg je meer gedaan dan met de hele bende erbij, toch!!
Have Fun!!
Saskia

Charly zei

Zo te lezen heb jij (en ook je mannen) een auper dag gehad. Leuk om zo mee te kunnen lezen en op die manier nog even na te kunnen genieten van onze eigen vakantie. Want hoewel we pas 1,5 week thuis zijn, lijkt het al veel langer geleden.

Geniet er nog maar even lekker van! Wij genieten wel van het meelezen!

Een reactie posten