Pages

Subscribe:

Cloggie68

Test

donderdag 26 juli 2012

Dag15 a brick fan day!

Heerlijk eigenlijk als de jongens geen klok op hun kamer hebben... Ik wordt uit mezelf om kwart voor 8 pas wakker en daarna komt Milanpas naar ons toe. Hij was al wel wakker maar vermaakte zichzelf met zijn DS! Mauro slaapt zelfs nog als wij al in de woonkamer zitten maar dar duurt niet heel erg lang,

Vandaag willen we een klein beetje opschieten, het is nog 40 minuten rijden naar Legoland maar aan de andere kant, het gaat pas om 10 uur open. Dat redden we dus makkelijk!

Tegen tienen rijden we inderdaad de parkeerplaats op, natuurlijk wel nadat we eerst $12 parkeergeld hebben betaald. We staan lekker vlak voor de ingang en afgezien van wat Summer Camp groepen ziet het er niet heel druk uit. We lopen direct door naar de poortjes om onze kaartjes te laten scannen en wat we vreesden gebeurde inderdaad al... Onze tickets waren verlopen... Wisten we allang want we hebbdn ooit deze Pepsi aanbieding gekocht waar geen einddatum op stond maar later lazen we op internet dat deze tickets eigenlijk maar tot 31 mei geldig waren... Wij ermee terug naar de kassa, daar werden de tickets netjes omgeboekt naar een nieuwe datum en daarna konden we zo naar binnen!

We hebben rustig aangedaan vandaag...

 

Het was erg warm, zeker toen we miniland gingen bekijken waar weinig schaduw is! Om half 12 hebben we de Piratenshow bekeken, erg grappig met legopoppetjes die waterskiën! We lopen ook door de kas waar vanalles uitgelegd word over het boerenleven in Florida, heel leerzaam voor de kids :)

We gaan in wat attracties, de kids bouwen en testen een race auto

 

Net als Andy en Milan in een bootje gaan varen breekt er een stortbui los. Ze kunnen natuurlijk geen kant op en moeten het rondje met het bootje afmaken, lullig natuurlijk maar ergens ook wel een soort van leedvermaak.

Het is inmiddels half 3 en we moeten even schuilen voor de regen. Eigenlijk stopt het niet meer met regenen, dan weer wat harder, dan weer zachter. We lopen van achter uit het park weer naar voren.

Op blogs en het Florida Forum heb ik gelezen dat je in Legoland in ieder geval ook de Apple Fries moet proberen dus ik ga het park niet verlaten zonder ze geproefd te hebben. Grappig, ze komen in een frietbakje en het kleinere bakje wat er aan vast zit is gevuld met slagroom... Het lijkt nog het meest op een warme appelbeignet! Ik vind ze erg lekker, de kids vinden ze zuur! Mooi, des te meer voor mij!
 
Dan is het uiteindelijk na vieren als we het park verlaten, het is nu bijna weer droog. We rijden terug naar Davenport.

onderweg stoppen we nog even om de achterband die leegloopt bij te vullen me lucht. Ik stel voor om naar Alamo te rijden als het zo blijft maar Andy wil er niks van weten, die wil deze bak niet kwijt! Liever nog een keertje extra de band met lucht vullen ;)

Volgende stop is de Publix waar ik gehakt haal en een taco en wraps pakket van Taco Bell. Alle andere ingredienten heb ik nog wel in huis maar stiekem neem ik nog een andere smaak Magic Shell mee, dit keer caramel. Benieuwd hoe die gaat smaken!

Ik ben helemaal gaar na het eten maar de mannen willen nog naar Downtown Disney, uiteindelijk zwicht ik en ga ik ook mee. We parkeren halverwege en lopen richting Market Place. De nodige Vinylmations worden weer geruild, we halen bij Ghirardelli weer een chocolaatje en ik neem er een lekkere koffie (dat kom ik echt te kort de laatste dagen).

Vanavond nemen we wel de ferryboot terug naar West Side. Heerlijk een klein stukje varen, spaart weer voetstappen.

Morgen gaan we lekker plonzen in Blizzard Beach, één van de twee waterparken van Disney. Hopelijk blijft het droog!

Tot slot nog een klein filmpje met wat foto's:

 

 

3 opmerkingen:

Dees zei

Vond je Legoland leuk? Voor herhaling vatbaar?
Fijne dag morgen, na all dat lopen lekker de voetjes hoor en in het water.

Hannie zei

Lijkt mij ook lekker die apple fries. Alleen gaan wij niet meer naar Legoland. Luuk is daar echt te groot voor.
Have fun!

Yvonne en Rob zei

Leuk park voor de kids, zijn toch ook wel een beetje moe zo te zien ;-)
Veel plezier morgen.
Yvonne

Een reactie posten