Pages

Subscribe:

Cloggie68

Test

vrijdag 27 juli 2012

Dag 16. Dagje waterpret in de sneeuw!

Vandaag hebben we een dagje Blizzard Beach op de planning staan. Al sinds 2009 gebruiken we onze fun visits kaart en we zijn vandaag aan onze een na laatste fun visit toe. Die gebruiken we voor ons favoriete waterpark!
 
In de ochtend hebben we rustig aan gedaan dus tegen tien uur arriveren we.
Andy heeft de panorama knop op de nieuwe camera gevonden
En we halen met de iPad wat foto's van de Disney Photopass website af, helaas staan ze er nog niet allemaal op. Vandaag komen we Goofy tegen en Milan mag met hem op de foto.
Natuurlijk doen we de Lazy River, vandaag zelfs meerdere keren
Onze ligbedjes staan zoals gewoonlijk in het ski trainingscamp, dit gedeelte is heel leuk voor jongens van
8 en 10 jaar, ze kunnen hier lekker hun eigen gang gaan...
Natuurlijk gaan we ook Mount Gushmore op in de stoeltjeslift. Ik loop met Milan naar beneden want hij wil
helaas echt niet in de family raft. Jammer, want die is juist zo leuk, Andy en Mauro gaan er natuurlijk wel in.
 

Dan nog een rondje in de lazy river...
Je ziet.... Niet veel woorden vandaag nodig!

Het was een hete dag vandaag en het was ook de hele dag droog! Perfect voor het waterpark dus, we hebben ons prima vermaakt. Als we thuiskomen zijn we van plan om naar een steakhouse te gaan, maar de kids willen er graag wel een waar je pinda's mag pellen. Ik hoor via RJ dat we dan het best naar Texas of Logans Roadhouse kunnen gaan. Uiteindelijk is Milan echt te moe, hij is helemaal gesloopt na zo'n dag waterpark...

Ik heb nog even contact met Karin, de moeder van Mauro's klasgenootje. Ze zitten met vertraging in Washington en wachten op de aansluiting naar Miami. Volgende week zitten ze ook in Orlando en het zou leuk zijn als we ze nog even kunnen zien.

Mauro voelt zich nog wel fit en ik ook! Wij gaan dus samen even naar Posner Park. In de Ross Dress for Less vind ik hele leuke gympjes van Guess voor mijn kleine nichtje, Mauro vindt er een soort 4 op een rij waar je nog iets aan moet bouwen. Dat bouwen is meer aan Milan besteed dus die gaat als we terugkomen nog aan de slag.

We bezoeken ook nog een schoenenwinkel, kopen vanalles in de Dollar Tree, voor wel $12 dus ra ra hoeveel dingen zouden we gekocht hebben? Uiteindelijk komen we in de Michaels terecht. Daar koop ik wat mooie stempels die ik voor het scrappen en mixed media kan gebruiken. Ik kijk ook voor het boodschappenlijstje van Kitty maar ik ga van de week nog even prijsvergelijken bij Jo-An's want volgens mij kan het voordeliger!

Net na 9 uur zijn we weer terug in de villa en eten we nog wat ijs. Dan is de dag toch echt bijna voorbij en gaan de jongens naar bed en wij volgen niet veel later. Morgen wordt het een dagje Islands of Adventure bij Universal!

10 opmerkingen:

Chantal zei

Hallo Karen,

Ik volg dit jaar jullie blog ook. Leuk om jullie belevenissen mee te lezen. Op dit moment zijn wij ook in Orlando/Kissimmee. Ook ik ben een scrapper en moet zeggen dat Jo-Ann me dit jaar zwaar is tegen gevallen. Ik heb het idee dat alles veel duurder is geworden, maar ik doe nog niets met mixed-media en heb daar niet naar gekeken. Ik ben dit jaar voor het eerst naar Hobby-Lobby geweest en ook daar hebben ze hele leuke aanbiedingen. Maar ik ben erg benieuwd wat jij van Jo-Ann vindt. Het scrapbookdeel op de 192 is nu rechts in het midden.

groetjes Chantal (Chantalgouda)

Marja en Tony zei

Zo zeg, wat was het daar druk in die Lazy river...kun je niet echt Lazy dobberen helaas;)
Wat blijven al die kinderen keurig op een rijtje staan wachten tot het hun beurt is, moet je hier eens proberen...!

Hannie zei

Geweldig leuke foto's van Blizzard Beach. Krijg er ook helemaal zin in.
Wij gaan ook zeker naar de Ross. Mijn zoon haalt daar altijd mega koopjes vandaan. Hij kan daar echt heel lang in de rekken snuffelen. Ik heb daar nooit zo'n geduld voor.
Have fun!

Anita zei

Wat leuk dat kinder gedeelte, is me eigenlijk nog nooit opgevallen. Handig hoor die never expire kaartjes.
Zijn jullie nog pinda's wezen pellen of hebben jullie uiteindelijk toch thuis gegeten?
Wij vinden Texas Roadhouse beter dan Logan's.

Yvonne en Rob zei

De Lazy River is mijn favo ;-) kan ik uren in ronddobberen.
Tja en dan moe van zo'n dag, schattig.
Grtz.Yvonne

Anoniem zei

Wat een hoop leuke foto's van een heerlijke dag afkoelen in het waterpark. Ziet er echt heerlijk uit. En logisch dat je een beetje uitgeteld bent na zo'n dag. Pinda's pellen kan ook nog wel op een andere avond. Veel plezier vandaag in IOA.

Saskia zei

Wat een leuke foto's van je mannen Karen, heel leuk om dat kids gedeelte te zien.
Je zou van minder moe worden. Posner Park vinden wij ook altijd leuk om heen te gaan, bij JC Penney kun je ook leuk slagen voor kleding!!
Saskia

Sonja zei

Wat een leuke foto's van de lachende kids. Heerlijk dagje, ze hadden het zo te zien uitstekend naar hun zin.

Dees zei

Het plezier straalt van de foto's af (wederom)! Heerlijk fun dagje. Veel plezier vandaag.

Robert-Jan en Yvonne zei

Wow, een hele dag in een zwempark !! Dan zijn wij echt gesloopt. Inderdaad geweldig kindergebied daar, snap dat de boys zich prima kunnen vermaken daar.

Een reactie posten