Pages

Subscribe:

Cloggie68

Test

vrijdag 3 augustus 2012

Dag 23. Woensdag Universal in de regen...

Vanmorgen doen we weer een beetje rustig aan, het is tenslotte vakantie en maandag moet ik weer gewoon aan het werk. Tegen de middag pakken we onze spullen voor nog een keertje Universal om de dingen te doen waar we vorige keer niet aan toekwamen. We parkeren de auto op ET op de 2e verdieping en zijn dan zo weer op de Citywalk. Als we de laatste roltrap afkomen begint net de eerste attractie van vandaag... Een enorme tropische stortbui.


We bereiken nat de eerste (surf) winkel en wachten daar even de ergste regen af. Daarna lopen we tussende druppels door naar de ingang van Universal. Vandaag gaan we rechtsaf en belanden we ongeveer als eerste bij Spongebob, die is
Dan splitsen we op want Mauro wil niet naar de Animal Actors show dus ik ga met Milan er heen. Heel leuk gedaan (maar misschien wel een beetje zielig, vooral de aap vond ik zielig). Milan vond vooral de 'bekende' honden leuk zoals uit Treasure Buddies en Men in Black.

Toen de show was afgelopen vonden we elkaar weer maar Andy wilde graag naar E.T. Mauro wilde graag dipping dots proberen dus kochten we er een met gummy beren. Uiteindelijk vond hij het helemaal niet zo lekker...

In de rij voor de dipping dots begon het weer te stortregenen dus schuilden we bij Spongebob. Andy was al snel weer terug van E.T. (hij had er meer van verwacht). De jongens lagen lekker met elkaar in de clinch vanmiddag dus we splitsten op, we wilden ook allemaal iets anders. Milan en Andy wilden nog een keer in Despicable Me en Men in Black. Mauro en ik vermaakten ons met E.B. van de film Hop.

Deze leuke tekst kwam ik in de Shrek winkel tegen:
Ondertussen maakten Milan en Andy foto's van hun lunch, ze deelden hun tafeltje met een Braziliaanse familie, Milans Braziliaanse Crocs zijn gelijk gespreksstof.

Dan komt Milan ook figuren uit Hop tegen:

Met Mauro doe ik bij de betaalspelletjes één spelletje, hij mag een keer blikschieten. Je mag 2x schieten maar de blikken moeten wel in 1 worp om. Her eerste schot lukt het niet maar De tweede keer wel! Mauro wint een redelijk grote Minion deze keer, een eenogig figuur uit Despicable Me. Hij is er superblij mee en nu kan zijn dag niet meer stuk. Later blijkt dat Milan dit spelletje ook heeft gedaan en Andy een beetje boos was dat de blikken na de eerste worp weer op elkaar werden gezet! Volgens hem was het niet te doen in 1 worp, maar Mauro lukte het wel!
 

Na vier uur vinden we dat we genoeg regen hebben gehad en komen we Milan en Andy weer tegen bij de Despicable Me attractie. We gaan lekker naar huis.



Thuis gaan de mannen zwemmen en ik maak pasta, als de pasta 1 + 1 gratis is moet natuurlijk ook het tweede pak op ;). We eten heerlijk buiten bij het zwembad en maken ons dan op voor het avondprogramma. De mannen willen alle 3 nog een keer naar Downtown Disney maar ik heb daar echt genoeg gezien. Ik zet ze daar dus af en we spreken een tijd af dat ik ze weer ophaal. Ik rij door naar The Loop omdat ik daar wel nieuwsgierig naar ben, nog nooit geweest. Ik parkeer eerst bij de Aeropostale, zie wel wat leuke kleding maar twijfel toch dus uiteindelijk koop ik daar niks... Ook niet bij de Ross Dress for Less, wat een drukte daar trouwens. Dan ontdek ik Kohl's dus ik parkeer de auto daar voor de deur. Hier zijn leuke koopjes te halen! Heel veel zomerkleding is 70% off en zo spaar ik uiteindelijk $98 uit, lekker Hollands dat ze dat altijd fijn op de bon vermelden. Ik heb vooral weer leuk geshopt voor de nichtjes, 1 Angry Birds shirt voor Milan en 2 shirts voor mezelf. Een hele kleine sneakpeak voor Luma... Uit de 4th of July collectie, maar dat kan toch ook best met Koninginnedag?

Tegen 9 uur rij ik nog even snel naar de Michaels maar helaas ben ik net te laat, ze gaan sluiten. Dan ga ik maar weer richting Downtown en bel de mannen op... Ze komen mij tegemoet lopen en hebben weer goed geruild vanavond!

De woensdag zit er weer op... Voor de komende twee dagen hebben we niet echt plannen, we zien wel waar we zin in hebben en waar we uitkomen lezen jullie later wel!

Iedereen die reageert op het blog, 's morgens lees ik nog steeds als eerste de reacties, dat blijft het leukste. Bedankt daarvoor!

 

9 opmerkingen:

Dees zei

Lekker om even alleen te shoppen. En aan de foto's te zien hebben de mannen zich goed vermaakt.

Hannie zei

Ben je niet bij Party city geweest?(bij the Loop)
Werken? Nog niet aan denken hoor!

Marja en Tony zei

Ja, soms kun je dat hebben, een Off Day voor broertjes...Maar dat hebben jullie goed opgelost;)
Heerlijke dag, en als toetje nog even lekker in alle rust shoppen.

Saskia zei

Dat heb ik toch zeker niet goed gelezen zeg....maandag weer werken!! Daar mag je nog helemaal niet aan denken hahaha!!
Ondanks de regen een leuke dag zo te lezen.
Have Fun!!
Saskia

Yvonne en Rob zei

Wat een leuke foto's weer, je kunt wel zien dat iedereen het naar z'n zin heeft. Beetje jammer van de stortbuien, maar gelukkig zijn ze maar kort.
Geniet nog maar lekker van de laatste dagen en ik zou nog maar niet aan maaandag denken;-)
Grtz.Yvonne

Anoniem zei

Hahaha, heel fijn broers die elkaar in de weg zitten. Maar goed dat jullie opgesplitst waren. Kon ieder lekker doen waar hij zin in had zonder gempopper van de ander. Jammer van de regen. Maar desondanks hebben jullie weer een heerlijke dag gehad. Enne.....het is nog lang geen maandag.

Sonja zei

Nog niet aan denken hoor dat je maandag weer moet werken, nog een paar dagen genieten. Lekker dat je nog even zelf op pad bent geweest ;-)

Chantal zei

Je hebt groot gelijk dat jullie het rustig aan doen. het blijft wel vakantie. Hier wisselt het af. De ene keer vroeg en de andere keer wat later. Maar veel avondprogramma's staan niet in de planning.
Wat goed dat jullie hebben doorgezet. Wij waren ook op weg naar Universal. Voor ons was het islands of Adventure. Maar door de regenbuien zijn we maar omgedraaid en hebben ons vermaakt in DisneyQuest.
Ik heb trouwens bij die Michaels ook al eens te maken gehad met een sluitingstijd. Op zondag gaan de deuren al om 7 uur 's avonds dicht en we kwamen om 18.45 uur binnen.

arianne zei

Hoe Zijn de naambordjes geworden? Wij waren in de festival bay mall en daar kregen we even verhaal over een Nederlandse dame en liet ones de name zien. En dat was Jij dus. Wij waren er gisteren. Have fun.

Een reactie posten