Pages

Subscribe:

Cloggie68

Test

woensdag 30 mei 2012

Test vanaf Blogsy

We slepen natuurlijk altijd weer heel wat apparatuur mee en ik heb nog geen app gevonden die ideaal is om mee te bloggen. Op een forum vond ik nu de app Blogsy, die ook goed compatibel is met Blogger.... Tenminste dat is wat er wordt gezegd. Om het zelf te testen - en ik nu toch een uurtje moet wachten op een plek met Wifi - probeer ik nu een berichtje eruit te persen, het liefst met foto's natuurlijk!

Ik ga maar eens kijken of er YouTube tutorials zijn van Blogsy.

En dan nog een plaatje (van Google) van Disneyland Parijs. Wij willen in Florida meer richting Seaworld/Busch Gardens en misschien Universal dit jaar, dus geen Disney (sorry Thadine)...

Maar we hebben wel gratis kaartjes voor 1 dag Disneyland Parijs in huis via de ANWB actie voor leden. Of we de kids met hun pas naar binnen krijgen zien we wel, in ieder geval hebbe we een super deal gemaakt met ons favoriete hotel, Magic Circus, Afgelopen maandag wonnen we 2 nachten voor dat hotel op Vakantieveilingen! Aan het eind van de zomervakantie hebben we dus nog een Disney toetje!

Volgens mij lukt het bloggen zonder tutorials al vrij aardig met Blogsy, ben benieuwd of het er straks hetzelfde uitziet op het blog!

3 opmerkingen:

Saskia zei

Nou Karen het ziet er goed uit. Ook wij hebben gratis kaartjes voor Disney via de ANWB en ook hetzelfde hotel via Vakantieveilingen hahaha, kleine wereld. Wij gaan overigens in september.
Gr. Saskia

Martin, Richard, Linda en Lisa zei

Hoi Karen,

ik heb afgelopen vakantie voor het eerst gebruik gemaakt van de app Blogger. Vorige jaren vond ik er toch veel tijd in gaan zitten op de laptop. Nu heb ik onderweg op de iPhone alvast de tekst geschreven en 's avonds voor het slapen gaan deze afgemaakt en de foto's toegevoegd. Beviel ons goed ondanks dat het er misschien wat standaard uitziet maar je bent tenslotte op vakantie. Veel plezier nog en het ziet er nu met Blogsy al goed uit.

Rick, Sunshine State zei

Het ziet er prima uit hoor, en het schema ziet er ook te gek uit !!

Een reactie posten