Pages

Subscribe:

Cloggie68

Test

maandag 2 januari 2012

En dat is drie…..

Nu moet ik ophouden anders heb ik de rest van het jaar niets meer te doen en het is pas 2 januari :)

Vandaag even gekeken welke plaatsen er allemaal tussen Cocoa Beach (dag 1&2) en Fort Lauderdale (6 t/m 8) liggen en een beetje op internet gezocht naar wat leuke hotels hier tussen in.

Op de website van Marriott logde ik in met mijn Loyalty account en daar kreeg ik een 3=2 aanbieding voor een leuk hotel. Altijd nog te annuleren maar voorlopig ziet het er wel leuk uit. Het is het :

Hutchinson Island Marriott Beach Resort & Marina

image image

Ziet er best leuk uit toch?

Nu is het meeste rond, er staan nog 3 nachten open (tussen Ft. Lauderdale en de villa en Orlando/Davenport) en de auto hebben we ook nog niet gereserveerd. Ik probeer rustig af te wachten tot iemand ergens een goeie deal voor de auto noemt :)

Dit wordt nu het rondje Florida (lijkt niet echt op een rondje):

route2012

Nu weer even niets doen, het is tenslotte nog (kerst) vakantie!

3 opmerkingen:

Robert-Jan en Yvonne zei

Mooi hotel ! Wij hebben er een aantal keer overnacht, leuke locatie, lekker rustig. Ik heb het steeds via priceline geboekt, volgens mij enige 4* hotel op die locatie (dus was 'zekerheidje'). En heb volgens mij rond de $ 50- $ 60 per nacht betaald of zo ;-) ! Dit is wel een paar jaar terug, dus je moet maar eens kijken of hij er nog steeds tussen staat.

cloggie68 zei

Het is een 3* geworden op PL en op BB zie ik 1 bod staan, van $92.... Maar daarvoor kun je ook het Courtyard winnen, is ook 3*.

Ronald, Monique, Lisa en Jasper zei

Ziet er leuk uit allemaal.
Wij hebben de auto in het weekend geboekt bij Hertz ( met ANWB korting). We hebben nu voor 3 weken en 2 dagen een PFAR (suburban) voor 900 euro. Komt waarschijnlijk nog iets van 150 euro bij voor verzekering en extra bestuurder. Wij vonden het een goede prijs voor deze auto.

Een reactie posten